Impresión 3D en metal para motores

Renault Trucks aposta pola incorporación de novas tecnoloxías no proceso de fabricación de pezas, que permite mellorar a prestación dos motores: a impresión 3D en metal. Unha tecnoloxía prometedora que se converteu nunha realidade, xa que as pezas complexas dun motor Euro 6 xa foron probadas con éxito.

O departamento de desenvolvemento de motores de Renault Trucks de Lyon apostou pola innovación da fabricación de aditivos en metal como un proceso de fabricación para futuros motores. Deste xeito, Renault Trucks conseguiu deseñar un prototipo do motor DTI 5 de catro cilindros Euro 6 Step C, usando só a impresión 3D.







A fabricación de aditivos en metal abre novas perspectivas de desenvolvemento para os motores térmicos. Este proceso de impresión, que funciona mediante acumulación de material capa a capa, permite formas complexas. Tamén permite optimizar o dimensionamento das pezas e reducir o número de operacións de montaxe e, polo tanto, o número de compoñentes dun motor. "A fabricación aditiva fai posible superar dificultades e desencadear a creatividade dos enxeñeiros. Este proceso ofrécenos unha perspectiva de avances tecnolóxicos nos motores do futuro que os fará máis funcionais, máis lixeiros e con mellor rendemento ", di Damien Lemasson. O número de compoñentes do motor DTI 5 reduciuse nun 25%, é dicir, 200 pezas menos.

Para os transportistas, as vantaxes da impresión 3D en metal son múltiples. Mellorará o custo operativo total dos seus vehículos, xa que a diminución da masa do motor permitirá máis carga útil e unha redución no consumo de combustible.

A curto prazo, este proceso de fabricación pode usarse para aplicacións moi específicas ou para series curtas. Tras o éxito destas primeiras probas, os enxeñeiros Renault Trucks seguen traballando co obxectivo de seguir mellorando a funcionalidade das pezas e as súas características.







Comentarios